Be My Guest!
Tholen Beter Bekend! Dat is het doel van de gelijknamige stichting: het beter bekend maken van Tholen als gemeente om te wonen, werken en recreëren.
Hiernaast is nog een ander initiatief ontstaan. Daar waar Tholen Beter Bekend zich vooral richt op de gemeente als gebied of regio, voeren de ondernemersverenigingen van de stad Tholen, Sint-Annaland en Sint-Maartensdijk, specifiek campagne voor hun kernen. Dat doen ze met de uitnodigende slogan Be My Guest!
Iedere kern heeft de eigen kenmerken en identiteit. Maar voor iedere kern geldt ook: “Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.” De Tholenaar is conservatief en zonder poespas, hij maak zichzelf niet meer dan hij is, hij is trouw en betrouwbaar. Kom gerust eens kennismaken met die Tholenaar. Be My Guest!
In de stad Tholen, Sint-Annaland en Sint-Maartensdijk zijn tal van voorzieningen, als scholen, zwembaden, een speeltuin, winkels, uitgebreid verenigingsleven, jachthavens, musea, enz. De campagne heeft als doel het zichtbaar maken en uitdragen van deze specifieke voorzieningen, die bijdragen aan de leefbaarheid in de kernen. Interessant voor zowel bewoners als toeristen. De ondernemersverenigingen heten hen van harte welkom. Be My Guest!
De Be My Guest-campagne is een samenwerking van ondernemersvereniging Tholen, ondernemersvereniging Activa, ondernemersvereniging Smalstad, DosisDesign en FLOW Communicatie, ondersteund door de gemeente Tholen